Klachten?
Klachten?
Als je een klacht hebt over een aankoop die je bij ons hebt gedaan of niet tevreden bent met onze service, horen wij dit graag. Wij doen ons uiterste best om de situatie naar tevredenheid op te lossen en samen een passende oplossing te vinden.
Waar kun je met je klacht terecht?
Neem contact met ons op via info@oofosbenelux.nl. Vermeld altijd je ordernummer, zodat wij direct je gegevens kunnen raadplegen.
Heb je een OOFOS-product bij een andere winkel gekocht, dan verzoeken wij je de klacht daar in te dienen.
Verkeerd artikel ontvangen
Indien je per ongeluk een verkeerd artikel hebt ontvangen (afwijkend van de factuur of pakbon), neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@oofosbenelux.nl en vermeld je ordernummer, zodat wij het probleem direct kunnen oplossen.
Service
Wij streven ernaar om je e-mail binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden.
Geretourneerde producten worden zo snel mogelijk verwerkt en de terugbetaling wordt vrijwel direct uitgevoerd.