Retour Aanmaken

Retour online aanmelden

Wil jij een product retourneren? Dat kan makkelijk via onze retourportal!
U heeft 14 dagen de tijd om u retour aan te melden via onze Portal.

Let op je hebt hiervoor nodig je ordernummer en het e-mail adres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.


STAP 1.
Scan deze code met je Smartphone

Scan voor Retour Portal

of klik op onderstaande link om eenvoudig en snel je retour aanmelden: Retourzending aanmaken.

STAP 2. 
Doorloop vervolgens de stappen in de portal, selecteer de vervoerder naar keuze. Verpak de retourzending in de verpakking waarin u de bestelling heeft ontvangen. Verzendlabel op de doos bevestigen en breng het pakket naar een service punt van de gekozen vervoerder.

Waarom Retour aanmelden?
Retourzendingen die via onze portal worden aangemeld staan direct aangemeld in ons systeem en kunnen wij dan ook sneller verwerken.
Kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening, deze kosten bedragen de daadwerkelijke retourkosten.  

Wij vragen u aandacht voor onderstaande punten.

- Originele pakbon en retourformulier toevoegen. 
- Product is schoon, ongedragen en niet beschadigd. 
- Steek geen hangers in het product, dit kan het product beschadigen.
- Originele labels en/of etiketten (barcode) aanwezig.
- Geen stickers, tape of beschadiging op/aan productverpakking/schoenendoos. 
- Retour zenden in nette gesloten verpakking.

Producten uit verschillende bestelling retourneren?
Dit is mogelijk, meld minimaal 1 bestelling aan via de Portal. 
Plaats in de opmerking de ordernummers van de overige bestellingen zodat ons magazijn duidelijk kan zien dat het producten betreft uit meerdere bestellingen.
Let op voeg alle pakbonnen van alle bestellingen toe.

Omruilingen
Wij zijn niet in staat om omruilingen van bestellingen aan te bieden.
Als u dezelfde schoen in een andere maat of kleur wilt, raden wij u aan een nieuwe bestelling plaatsen. 

    OOFOS BENELUX Behoudt het recht retour gestuurd artikelen te weigeren wanneer deze niet aan de voorwaarden voldoen.